Dark side

Hi ,

 Selama ni hidup degan kata kata indah , kannn so hari ni nak bagitau apa yang iolss tak suka benci and boleh senang gila jadi menyampah. Lets start dengan individu la, well setiap orang ofkos berbeza and ada masing masing punya style. Ada yang cepat merajuk cerewet wtv but i categorize myself as annoying juga , memilih and suka bg 1st impression ( but i dont tell people la my judging tuu, i keep to myself * Haaaa ni la rahsia paling hebak sekali abad ini )

SO WHAT ANNOYS THE ANNOYING ME!

  • When i sleep orang bising and tak tutup pintu whatever! Pantang gilaa
  • Menipu and then dapat tau dia menipu (tak kisah la for good reason ke dia sembunyikan at first but bila dapat tahu, things get worse)
  • Ajak ajak ayam ( Slalunya ni dapat rasa la kan mcm instinct konon dalam jiwa orang ajak join pastu senyap, kite dah eksaited )
  • orang yang hilangkan mood
  • Waiting people for so long bila lapar or nak keluar makan ke apa, just matikan hasrat makan kalau tunggu lama sangat. Nyampah gila
  • Buat buat inesen walhal mmg tahu perangai mcm mana or people kata fakers
Mostly tak cepat for me untuk menyampah unless mcm selalu jadi or memang emosi or needy or PMS. orang cakap tu je ke alasan nya nk moody well yeah tak period memang laa. Ada yang lagi teruk sampai moody marah member campak barang dalam bilik baldi semua. So yeah kalau korang tak pernah jumpa tak semestinya emosi tu tak valid. I have tried all my life to satisfy kan orang yang i love, well it works well now im questioning myself. Am i happy? I used to be orang yang tertutup well i may be mcm ongoing externally so people mcm label im as cool. But baby, everyone has a downturn. So do you. 

And today is 31st January, as i remembered the day as my Bestfriend with LOVE requested to be . 
And he did give me a present. A folded paper plane made out of Fruitella Strawberry Wrap ( how thoughtful, bila  dia tengok gf dia muka poker face nak mampus takde mood and he tried to lighten up , it works!). Thanks laling, simpan dalam purse you know. Tak buang :) 

I dont know , maybe he thought that im ridiculous, emotional, annoying like dah tak cool dah best friend dia, i am sorry. But i do love you in a way that i dont have words to describe.
I am sorry if im being emotional at most times 
cause i use to handle my stress alone, now i have you i have learn to share
I am sorry sometimes i'd be pushy
cause i want it to be how i want it to be
I am sorry that sometimes i dont listen to your advices
cause i forget sometimes that people care for me as i always take care of myself alone 
I am sorry i did the same things .
Cause after semua ni im afraid you cant stand anymore and dont fight for me just like before
Lastly,
I am sorry for being such annoying me

Happy 1st Year Anniversary Bestfriend with Love.
I love you Muhammad Qutbi Putra . Saya sayang awak!

From me to you,
MMNAT

Comments

Popular Posts